Προσφορές 40% OFF New-SeasonΓυναικεια * Βρείτε τα όλα πριν εξαντληθούν.

Τρόποι πληρωμής

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.aggi.gr, συνεργάζεται με την Εθνική Τράπεζα Ελλάδος. Μπορείτε να κάνετε τη πληρωμή σας με κατάθεση στο τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας  Αγγ. Γ. Μπουράκη κ ΣΙΑ Ε.Ε και IBAN: GR1101101870000018744008360. Για να είναι έγκυρη η παραγγελία σας θα πρέπει να μας αποστείλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης με e-mail.

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ/ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.aggi.gr, συνεργάζεται με τη VIVA WALLET για την υπηρεσία πληρωμής με χρεωστικές/ πιστωτικές κάρτες. Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα είναι μία απόλυτα ασφαλής μέθοδος πληρωμής για τους πελάτες μας. Η εταιρεία Αγγ. Γ. Μπουράκη κ ΣΙΑ Ε.Ε δεν θα έχει ποτέ γνώση των πληροφοριών της κάρτας σας ή του λογαριασμού σας. Κατά την πληρωμή της παραγγελίας σας η Αγγ. Γ. Μπουράκη κ ΣΙΑ Ε.Ε δεν έρχεται σε επαφή σε καμία περίπτωση με τα στοιχεία και δεδομένα της κάρτας σας. Αυτές οι πληροφορίες μεταφέρονται από εσάς με χρήση κρυπτογραφημένης σύνδεσης στην τράπεζα μέσω των συστημάτων ασφαλών συναλλαγών της τράπεζας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα. Κατά την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας, η συμφωνία αγοράς πραγματοποιείται αφού ολοκληρωθεί η μεταφορά της πληρωμής σας.

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ PayPal

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.aggi.gr, συνεργάζεται με τo PayPal. Η πληρωμή με PayPal είναι μία απόλυτα ασφαλής μέθοδος πληρωμής για τους πελάτες μας. Η εταιρεία Αγγ. Γ. Μπουράκη κ ΣΙΑ Ε.Ε δεν θα έχει ποτέ γνώση των πληροφοριών του λογαριασμού σας . Για την πληρωμή της παραγγελίας, σας ανακατευθύνει στην ιστοσελίδα του PayPal χωρίς να έρχεται σε επαφή σε καμία περίπτωση με τα στοιχεία και δεδομένα λογαριασμού σας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε μέσω PayPal θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Κατά την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας, η συμφωνία αγοράς πραγματοποιείται αφού ολοκληρωθεί η μεταφορά της πληρωμής σας.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ / ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ/ ΈΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Ολοκλήρωση παραγγελίας και πληρωμή Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα : «Ευχαριστούμε, η παραγγελία σας καταχωρήθηκε επιτυχώς με αριθμό ΠΑΡxxxxxx. Παρακαλούμε ελέγξτε το email σας. Σας έχουμε αποστείλει email με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.» 

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους: 

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. 
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί και δεν είναι πια διαθέσιμο: Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις. 
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας. 
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

ΝΟΜΙΣΜΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ

Τα αναγραφόμενα νομίσματα είναι πληροφοριακά και όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε Ευρώ (€).

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) την οποία μπορείτε να δείτε εδώ